lørdag den 18. juni 2011

Sculpture by the Sea

Before - The Raining House

After - wet, wet, wet

Castle of Mirrors

Something to think about

An Art-piece
Jeg var til Sculpture by the Sea sammen med min veninde, Pernille. Det var rigtig hyggeligt og slet ikke så slemt at gå de små 3 km turen den ene vej, og 3 km tilbage igen ;)
Bukserne fra H&M Divided som jeg har savlet over længe, kom endelig i butikkerne i går (fredag), så dem måtte jeg have! Selv om jeg er bange for at det fine sølv går af dem, første gang i vask...

I was at the Sculpture by the Sea with my friend Pernille. It was a nice walk and the sculpures looked really good on the "coast".
The silver pants from H&M Divided bought I right before I met with Pernille. I just had to have them :) But I am afraid that the silver may come off after they have been washed!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar