tirsdag den 28. juni 2011

Alexander Wang


Alexander Wang trousers at Luis Avia Roma

Alexander Wang trousers at Luis Avia Roma


DIY Alexander Wang socks

DIY Alexander Wang socks (Bianco wedges)

Sengetøj/Linens

Self-made wide and short bow

Self-made narrow long bow (Shirt Vero Moda)
Jeg har fået købt mig et par Alexander Wang Pima Cotton Trousers på udsalg (635 kr), og jeg venter spændt på pakken fra luisaviaroma.com. Jeg har også prøvet at lave nogle Alexander Wang socks, og jeg synes det lykkedes meget godt!
På det seneste har jeg været vild med sløjfer, så jeg besluttede at sy en ud af mit gamle sengetøj, og det synes jeg også gik fortræffeligt!
Jeg vil slutte af med at hylde det gode vejr :)

I have just bought these pants from Alexander Wang on sale for 83 euros at Luisaviaroma. I cannot wait for them to arrive! Plus I made some DIY Alexander Wang socks. I think I did a pretty good job ;)
I love bows, so I wanted to make one out of my linens. Enjoy the good weather, I will ;)

1 kommentar:

  1. You are so cool! Jeg elsker Wang-inspirationen og den blomstrende kreativitet :)

    SvarSlet